OAK'S MIND - ANETTE EK

Coaching/Kurser

Tillbaka
Närvaropromenad/Andnings-utmaningen

- Tillåter du dig själv att få tid just för dig där du får chans till återhämtning?

- Skulle du behöva mer lugn och ro samt mindre stress?



Syftet med "Närvaro/Andnings-promenader är att bidra till att du känner dig lugnare och mindre stressad.

Att du kommer ut och rör på dig är bra både för fysisk och mental hälsa. Dessutom får du utöva Mindfulness och andningsövningar som kan få en lugnande effekt och minska stress.

Sättet vi andas på påverkar vår stressnivå. I utmaningen får du prova några olika sätt att andas för ökat lugn. Det är en stund för dig att varva ner/få återhämtning.

När: När du vill från att du blir inlagd av mig. Sedan är det 21 dagars närvaropromenad/andnings-utmaning online som du kan följa direkt eller göra i en lugnare takt om det passar dig bättre.

Hur: Under 3 veckor får du olika övningar i Mindfulness/medveten närvaro och andning.
Övningarna lyssnar du på via ljudfiler som är inlänkade i dina epostmeddelanden.


Övningarna gör du under eller i samband med din promenad.

Exempel på övningar kan vara:
  • Lägg märke till din andning under promenaden
  • Lägg märke till din omgivning under promenaden
  • Andas medvetet på ett visst sätt föreslaget från mig
  • Avsluta din promenad med att lyssna på en avslappning
  • Lägg märke till hur din kropp känns under promenaden

    Boka genom att swisha 100 kr till 1232652808. Fyll i din epostadress och texten närvaro i meddelande.
    Alternativ betalning är bankgironr: 5616-9428. Fyll då i epostadress i meddelande och skriv också närvaro. Tänk på att bankgirobetalning kan ha en fördröjning och att jag måste registrera dig på utmaningen för att du ska få första meddelandet.

    - Du godkänner då att bli tillagd i en epostlista i samband med att utmaningen ska starta. Vill du senare gå ur epostlistan kan du alltid avprenumera.